2017. május 23., kedd

Hatalmas és színes/ Jasmin Rasanen Edlothia

Már régen tetszett egy minta, jó ideje dédelgetem a gondolatot, hogy elkészítem. Eddig azért nem vágtam bele, mert a fonaligénye jóval több mint amennyivel dolgozni szoktam.
Aztán most elkészült :

 Valóban hatalmas, 226 cm hosszú és 96 cm mély. Imádom ahogy körülölel és beburkol.


A minta Morben Desing/ Jasmin Rasanen EDLOTHIA kendő. Ingyenes. Itt a linkje : http://www.ravelry.com/patterns/library/edlothia
A fonal a www.wolle1000.de helyről van, 1000 méter 3 szálas, 200 gramm 50% pamut és 50% akril a fonalhoz való hozzájutásért ezer hála és köszönet egy nagyon kedves barátomnak és családjának :)
A tűm több próbálkozás után 3-as.
Elkészítési idő 4 nap :)

A minta utolsó egysége módosított. Az 54. sorig minta hű, viszont ott fonalam egyre fogyatkozó mérete miatt kicsit igazítottam. A 55. sorban nem két ráhajtásos pálcáim vannak, az 56. sor kimaradt, jött a 57 és 58 ráaplikálva az 55-re majd a befejező sor a 61 sor piko nélküli változata lett ( hullámminta láncszem, sima pálca, félráhajtásos pálca, egy ráhajtásos pálca és két ráhajtásos pálca)

Pár kép még :

Itt már csak a piros rész hiányzik


Blokkolás előtt sem kicsi :

Blokkolva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)