2016. július 16., szombat

Egy új típusú kendő

Elkészült egy ilyen :
De nézzük csak, hogyan is alakult ez a kendő.
Gyanútlanul beléptem egy fonalboltba, hol teljesen meglepő módon mellém szegődött az Alize Bella fonalcsaládból négy gombóc ilyen :
Jó ideig agyaltam mi is legyen velük, hisz valahogy nem találtam meg a mintát és a tűt....  Aztán jött az Égi segítség és  belebotlottam egy olyan mintába amit eddig még nem próbáltam. Izgalmassá tette számomra a dolgot, hogy ez nem háromszög lesz, hanem valami már.
Ime a minta :
És hát naná, hogy minél hamarabb bele kellett vágni, mert utaztunk  jó pár irányba és bizony tétlenkedni az utazások ideje alatt teljesen fölösleges :)
Így elmondhatom, hogy egy izgalmas, változatos másfél hét után kész lett a nekem különleges, de nagyon szép kék-fehér kendő:





3,5 -es tűt használtam hozzá :)




1 megjegyzés:

  1. Kedves Kata! Csodálom a kendőidet. Csodaszép ez a kendő, mint az összes többi is. Eddig még nem horgoltam kendőt,de ezt meglátva kedvet kaptam hozzá. Meghorgoltam az 1-13. sort. Kérdésem lenne: a 1-13. sor lehorgolása után a 7-13. sor ismétlődik a megfelelő méretig?
    Gratulálok a munkáidhoz és a blogodhoz és köszönöm a minta leírásokat. Sok sikert a továbbiakhoz!
    Üdvözlettel: Margó

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)