2017. március 21., kedd

Gyönyörű csakra kendőm

Már többször leírtam mennyire szívem-lelkem a horgolás, a fonalakból való alkotás ezen fajtája.
Mégis úgy érzem a most elkészült darab igazán szerelem lett.

Csakra kendőt álmodtam és vágytam, több okból is, de nem is az ok a fontos hanem, a mondás " ha el tudod képzelni meg is tudod teremteni" . Hát tényleg.

Íme:
Egyedi, kézzel festett  Harmony fonalból készítette nekem Éva.

Már maga a fonal is egy álom :)

A minta  egy régen kinézett kendő :
 A tűm 3-as Tulip tű volt és sok sok türelem és kitartás kellett hozzá :




De a lényeg, hogy elkészült és álomszép, csodálatos!

Természetesen rendelhető, igaz  bele kell kalkulálni az árba, hogy ez kézzel festett fonalból van!




1 megjegyzés:

  1. Megcsodáltam a sálat. Hol lehet rendelni? Nagyon köszönöm a választ. További sok sikert a bloghoz! :-) Üdvözlettel, Orsi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)