2017. március 15., szerda

Fekete félkesztyű

Már jó ideje bennem volt, hogy hálám jeléül meglepek egy számomra nagyon kedves kollégámat. Kevés ilyen önzetlen, odaadó, segítőkész embert ismerek, nos Ő ilyen! Bármikor írok neki, hogy jajjnekemmostazonnalbajomvan, Ő mindig segít. :)

Így elkészült neki a meglepi kézmelengető :)




Tudtam, hogy fekete kell, így a sapis időszakból marat Alize Extra tökéletes lett hozzá. 3-as tűvel készült, az eredeti ötletet még évekkel ezelőtt találtam egy kép formában a neten.

Én így készítettem: 15 szemmel kezdve, 21, 5 cm magasan csak sima szemeket horgoltam. ekkor a két végét szintén összehorgoltam. Az egyik oldalán "láncszem-háló" készült 5 láncszemes ívekkel. Ebből 4 sort csináltam a  befejező 5. sorban a láncszemsor közepére 3-as pikó került.
A másik oldalán 3 egyráhajtásos pálcákból álló nagyinégyzetek vannak. Itt a hüvelykujjnál 3 sor sima pálca tetejére erp-ból 5 pálcás "fodor" készült. A kézfej további részem még mindig 3 erp-ból álló egység és a kívánt magasságnál ide is jött a hüvelykujjnál lévő "fodor" minta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)