2017. március 7., kedd

Szines tatyó

Szerintem nincs jobb neve, mert ez tényleg nem más, mint egy tavaszi-nyári  kis tatyó amibe bedobál az ember lánya ezt azt és már fut is.




Még régebben a Lid'lben lehetett venni szép kis  fonalakat amik kicsit hasonlítanak a Catániára, de még sem az, picit keményebb talán.  Aztán már 4 évvel ezelőtt egyszer megosztottam a faebook-on egy szatyor képet
A minta nehezen olvasható ugyan, de mivel nem egy bonyolult dolog azt hiszem elég jól leolvasható. Egyráhajtásos pálcákkal készül.
Így fonalfelhasználás céljából beleböktem ezekbe:
Aztán lett ilyen is :
És megszületett a végeredmény.
Bevallom van egy pici szépséghibája, bár ezerszer leszámoltam mégis van benne egy teljes mintányi elcsúszás.... valami nem egészen pontos, de ha lesz egy pici időm kiszámolgatom pontosra, úgy is szeretném majd újra megcsinálni egy színű fonalból.
A fonalakat sikerült elhasználnom, igaz, hogy erősebb legyen kétszálasan horgoltam és 3-as Tulip tűvel böködtem, nem egészen kettő napig :)
Még bélésre vár!

Rendelhető ilyen nálam! :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)