2017. március 28., kedd

Fekete-virágos-hálós sál

Rájöttem szeretem a kihívásokat :)

Most leküzdöttem megint egyet és elkészült ez a sál:




Igazából első körben nem sok infó volt hozzá, csak az eredeti kép :
Aztán az egyik facebook-os horgolós csoportban további  segítséget is kaptam, de bizony kellett hozzá saját elképzelés is.
A fonalam Alize Cotton gold, fekete, 3-as tű. Előbb a virágok lettek kész. 13 virágot készítette.
7 lsz, összekapcsolás, 2 szem magasítás, 5 lsz , majd 1 erp ezt mind a 7 lsz-be. Majd 6 lsz magasítás és 8 darab 5rp majd újabb 6 lsz  az előző sor erp-ba.
A hálós részt én 330 szemmel készítettem és a háló része 10-es lszből áll. 10 ilyen sort készítettem hozzá és a 11. sorban  illesztettem össze a virágfüzérrel.
Aztán gőzölős vasalóval az összes virágszirmot kivasaltam
 És elkészült a 210 cm hosszú sál.





Rendelhető! Ára 6000,-




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)