2017. április 1., szombat

Szőnyeg pólófonalból

Igen... Jól látjátok... Engem is elért az új hóbort, bár azt hiszem komoly kapcsolat nem lesz a miénk.

De én is elkészítettem az elsőt.

Bevallom, én ezt az újabb divathullámot nem tartom túl olcsónak, mert oké-oké, hogy egy kendőfonal is több ezer forint, de azt folyamatosan használod. De az, hogy ezek a pólófonalak mennyire nem kiadósak és mennyire húzósak , hát ez igen csak visszatart a hosszútávú kapcsolattól. Persze-persze tudom, hogy házilag is elkészíthető, több száz méternyi anyagból, egy jó ollóval és mérhetetlen kitartással míg szétvagdosod a cuccost.

A Fonallak.hu oldalon van úgynevezett turkáló részleg ahol viszonylag megfizethetőbb áron lehet egy-két gurigához hozzájutni. Egy kedves barátnőm tanácsára néztem szét ott és próba alapon beválasztottam 2 pirosat, egy feketét és 1 haragoszöldet. ( Így utólag azt gondolom nem volt jó választás) Csúszós, nyúlós, nehéz anyaggal kezdtem a kapcsolatot és bizony a kezem elég rendesen legyepálta. A tűm 10-es volt ....  nem jó fogású, kényelmetlen :)  

De csak kész lett, egy neten talált kép alapján, leírás nincs hozzá...




Nem is olyan nagy, de a súlya majdnem 3 kiló :D

Nagyon remek reklámot írtam róla :D  Vicces, de nekem nem igazán jött be a dolog :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)