2017. április 20., csütörtök

Szikrázó ég kék kendő

 A legújabb kendőm alapanyaga újra Évi keze munkáját dicséri!  Nagyon szeretem a fonalakat amit Évi megfest, mert olyanok amilyet nem lehet gyári, futószalagszerű gyártásnál előállítani. Megítélésem szerint tényleg benne van a készítő szíve lelke, az az iránti szeretete és tisztelete amit igazán szívből csinálnak.

Igy került hozzám Évi egyik különleges fonala is amiből megalkothattam az én SZIKRÁZÓ ÉG KÉK KENDŐMET :)






A fonal  összetétele: 1 szál kashmir lurex 1 szál angora merino 30% angora 1 szál harmony ami full merino.  135 gr a súlya. A színe, csodálatos kék :)  
Alapvetően 3-as tűvel kezdtem el dolgozni vele, de ez a fonal nagyobbért kiabált, így cseréltem 4-re, de tuti, hogy erősebb tűt is elbírt volna. 


Mérete hatalmas 190x 99 cm :) Tapintása pihepuha :)  A minta  a legegyszerűbb SBS minta, hogy ne vigye el a fonal szépségéről a figyelmet . Bizton állíthatom, hogy ez egy újabb csoda kendő:)





Minta:



ELADÓ !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)