2017. április 30., vasárnap

Vidám horgolt nyári felső

Elkészült a héten egy igazán vidám, nyári szinekben pompázó laza felsőm.





A fonala a Gombolydából van, Alize Bahar 4516-os színkodú. 3,5 gombócot használtam fel, kettes horgolótűvel készítettem.
Kicsit magamra igazítottam 160 szemmel kezdtem és a mintától picit eltértem, nekem a leghosszabb egyráhajtásos pálcasorom nem 7 hanem 14 szemből áll.




Nagyon szerettem horgolni. Olyan szinte csináltatta magát :)

Szépek a színek :


Aztán ma Pestre menet és jövet szépen elkészült :



Az alapminta pedig ez :

1 megjegyzés:

  1. szia Kata, szeretnem kerdezni, hogy ez a szines csikos pulcsi, ami nekem nagyon tetszik, milyen fonalbol keszült? az Alize Bahar, ami oda van irva a pulcsi ala? es en Nemetorszagben ezt meg tudom venni?
    köszönöm a valaszodat..Ibolya

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)