2016. július 6., szerda

Megjöttem :)

Picit nyaralni voltunk a családdal, ahol nagyon, de nagyon jól éreztük magunkat.

Ugyan utazott velem  egy-két horgolótű ( utólag láttam, hogy pontosan 6) és jó pár gombóc fonal, de nem igazán sikerült hozzájuk jutnom.

Beleböktem igazából a kék színátmenetes Alize Bellába, de a minta ami nálam volt egyszerűen nem akart normálisan alakulni. Többször bontottam és újra kezdtem, próbáltam egyik, másik tűmet, de sehogy sem akart rendeződni. Pedig olyan alap minta az egész, hogy azt gondoltam röhögve összedobódik a kendő.... Hát nem tette.... Bevallom olyan szinten frusztráltá tett, hogy utána  két napig rá se néztem....

Aztán egy nehezebbnek tűnő mintát kaptam elő és lám lám újra sikerélmény... alakul és milyen  érdekes és izgalmas a minta és ami már kész van.

Szóval visszatértem.

Eddigi kendőim továbbra is kérhetők, bár jelen pillanatban ezek azok amik vihetők



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)