2016. június 8., szerda

Az első sbs, de nem az utolsó :)

Mindig csodálattal bámultam a horgolni tudók azon csapatát akik kendőket horgoltak. Ámultam, hogy mennyire  leheletfinom kelmét alkotnak és ehhez mennyi türelmük is lehet. De mindig úgy voltam vele, hogy gyönyörű és szép, de a kendő és én két  totál külön kategória.

Nah kérem..... Telt-múlt az idő és jött a belső késztetés. A Trish kendővel kezdődött.... Azóta úgy érzem MINDEN mintát meg akarok alkotni, minden vállkendőt én a két kezemmel létre akarok hozni, szinte feszegetve a saját horgolási határaimat.

Az sbs kendők egy külön világot jelentenek ezt már csak a nagyon vékony fonalból készült kötött álmok szárnyalják túl az én lelkemben.

A minta már meg volt és a végeredmény ez :
Innen indultunk :


Bevallom, azt hittem az elején, hogy ez soha, de soha nem lesz kész.....  Aztán eljött a pillanat amikor

És igazán  profin fotózva ilyen lett :



 A minta pedig ez :





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)