2017. szeptember 21., csütörtök

Nikolett Corley Tulipános kendője

Hát igen :) újra megtörtént, hogy kezembe vettem egy KÖTŐTŰT és kendőt alkottam vele.

Lett nekem egy ilyenem :

A minta Nikolett Corley-é itt tudjátok megvenni :  Tulipános kendő magyarul


Cotton goldból készült , nem nagyon tudtam dönteni a két szín között.... végül a türkiz maradt :)

A minta  elsőre nekem nem volt túl egyértelmű, de szerencsére Nikolett nagyon türelmesen lépésről lépésre beavatott a minta olvasásba és így sikerült a 6. bontás után ide eljutni :

Aztán egyre jobban tetszett ( csak 10 mást is csináltam mellette) és egyre szorgalmasabban alakult :


És mikor elkészült akkor már blokkolódott is :)

Nem lettem olyan gyorsan kész mint egy horgolttal, de azt gondolom  hihetetlen büszke vagyok magamra :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)