2016. május 10., kedd

Alkotói láz

Folyamatosan jár a kezem, dolgozik valamelyik  "csicsamicsa" tűm és fonalak és színek lebegnek minták sokaságával a lelki szemeim előtt.

Próbálom úgy osztani a szabad "másodperceket-perceket" , hogy kézbe vehessem valamelyik éppen futó - nem sok csak kb 4-5 - munkám egyikét. Már nem bosszant a fonal hiány, bár tudom, hogy a hétvégi kiránduláson szinte végezetem volna.Nem baj. Így kell lennie :)

Azóta újabb fonalak lapulnak a szekrénybe, arra várnak, hogy felszabaduljon az egyik méretű tű és szépen összeállva kendőt alkossanak :)  Lassan kendő mintából kismilliót nyomtatok ki szó se róla van miből válogatni :)

A takarók is folyamatban, tegnap végre kézbe vettem és az első sort tűre raktam nagyfiam takarójából is. Hát ez a fonal !!!!   Álom!  Soha többet olcsó fonal! Pedig nem is csúcskategóriás a fonal, csak jobb, mint amit eddig használtam.... szó szerint egy álom :D

Azért terveim szerint most hétvégén befejezem az első Trish kendőmet :)  Elképzelhető, hogy akár el is adom :)  Meglátjuk :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)