2016. május 20., péntek

Első mandalám

MA megjelent a Gombolyag magazin idei második száma. Benne csodás mandalákkal. Naná, hogy ezt azonnal ki kell próbálnom, így elgaloppoztam a kreatívba és vettem mandala karikákat. Egy kicsit és egy nagyobbat.

És persze azonnal bele kellett vetnem magam, hogy a megmaradt Alize Bella  színátmenetes fonalam ( amiből a Trish kendő készült) nem árválkodjon az asztalra ejtve. Így előkaptam kedvenc horgolótűmet  - igen, igen a 3-ast és nekiálltam.

Elég hamar ráébredtem, hogy a kicsi karikám tényleg KICSI....  no de nincs pánik ott a nagyobb...

Nos... a nagyobb is KICSI....  De no para, bontunk horgolunk, újra bontunk, mert még mindig nagyobb mint kéne és küzdünk a karikára horgolásra - bakker miért nincs még plusz egy kezem ???? 

De!

Tádám!!!! Az első mandalám :

1 megjegyzés:

  1. Szia Kata!
    Nagyon szép lett, ügyes vagy! Olyan egyszerűnek látszik az elkészítése, de a leírásod alapján nem volt éppen az. Gondolkodom, hogy nekifogjak, saját készítésű ajándéknak nagyon jó ötlet lenne :)
    Tímea

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)