2017. január 26., csütörtök

Fehér sapka a barátnőmnek

Egy beszélgetés alkalmával azt mondja az én barátnőm :  kéne nekem egy sapka....  Naná, hogy nekem sem kellett több és beindult az agyam... És bár nem azt mondta, hogy figyi Kata  csinálnál nekem egy sapit?  hanem csak úgy megbeszéltük, hogy nekem nincs sapim - pedig karácsonyra igen csak sok kikerült a kezem közül - és ha lesz időm csinálok már egyet magamnak és akkor megjegyezte, hogy neki sincs és gondolkodik azon, hogy beszerez egyet.
Ha jó az infóm még nincs sapija.... Vagyis már van :)

A színt is szerintem telibe találtam, a hófehér az ami most neki kell :)  A mintát egy blogban találtam hozzá.

Fehér Alize Burkum Klasik fonal, 4-es és 6-os tű és ez a fonott minta :)  Imádtam :)  Komolyan! Remélem az ajándékozottnak is bejön :)

A minta forrása itt : Fonott mintás sapka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)