2016. december 30., péntek

Fibonacci

Már rengeteg helyen olvastam arról, hogy kötni és horgolni nagyon hasznos, hisz a minták megértése, folyamatos észben tartása igen csak mozgásban tartja az agyat.

De most elmondhatom, hogy tanultam is.

Még ősszel Krisztina barátnőmmel Budapesten jártunk a Kacskaringó fesztiválon ahol vettem ezt-azt. Ott jutottam hozzá a Bilum fonal PukPuk fonalához.  A fonal 80% wolle  (merino) és 20 % seide.
700 méter és 100g. Ajánlott tűméret pedig 2-4.

Lapozgattam a Gombolyag újságaimat és szembetűnt egy kötött kendő. Ez ugye igen csak kihívás nekem.  De felgombolyítottam a fonalam, kerestem egy 3,5-nak vélt kötőtűt és beleböktem.

Szerintem egy jártas kötőnek ez a kendő nem tétel. Én 25-én este böktem bele és ma este 30-án szedtem le a gombostűkről.
 A végeredmény részlete :




A minta csipke, bizony volt ahol igen csak megizzasztott... sosem hittem, hogy 3 sort visszabontani 2,5 órát jelent.... hogy nem jön ki a szemszám, de egy kis igazítással minden megoldható :)

A kendő maga picike lett...  jól ki kellett ölbíteni.. és jól kitűzni.  És ez lett ( igérem hozok róla nappali képet is)



Kb 153x53 cm a mérete :)  A fonal pihe-puha. Olyan lágy tapintatú amit sose fogtam még :)

Rém büszke vagyok magamra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)