2016. december 9., péntek

Titkos kendő

Idén már egyszer dolgoztam olyan mintával amit Szilvia Linzmaier készített és naná, hogy a minimális kötési gyakorlatom ellenére a téli titkos projektbe is benne kellett lennem.
Ez egy igazi titkos dolog volt.
Nem tudtuk mi a cél, csak azt, hogy kötni fogunk. Tudtuk, hogy 100 gr fonal kell, 3-as és minimum 80 cm hosszúságú kötőtű kell.
Hetente kaptuk meg a minta részletet. Nagyon izgi volt és részben nagyon jó is, mert még én is tudtam tartani a tempót.
Már nem tudom hányszor bontottam le az elején ( ha jól emlékszem 5x kezdtem neki) és azt sem, hogy a mintaegységeknél hányszor szedtem vissza sorokat!!! De legalább ezt is megtanultam. ( Mennyivel egyszerűbb a horgolást visszabontani)
Megtanulhattam, hogy a ráhajtás az mit is jelent szabályosan, de kaptam arról is felvilágosítást, hogy mi az, hogy középhangsúlyos fogyasztás, hogy jobbra dőlő, hogy mi az a rugalmas leláncolás és mi is az a pikó a kötésben.
És mielőtt a képek jönnének, azt hozzáteszem, hogy Szilvia munkája a Raverly-n megtalálható, a minta FIZETŐS és Sylvidesings néven keressétek.

Ez lett :

Innen indultunk:


 És a minta desing:



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a munkáid és igényes a blogod! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Edit! Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett a kendőd és a blogod is tetszik �� remélem még kötünk egy csoportban ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ágnes! Nagyon köszönöm! És én is remélem! :)

      Törlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)