2016. december 31., szombat

Kicsit összegzek

Mikor megnyitottuk a 2016-os évet nem számítottam rá, hogy ennyi mindent tartogat. Az Élet minden területére nyújtott meglepit és szerencsére azt mondhatom több jót, mint olyat amiből tanulni kellett. Már az ezt megelőző évben is egyre többet horgoltam, de idén egész belejöttem.
Kezdtem azzal, hogy belevágtam a kihívásba, miszerint készüljön le az idei év hőmérséklet takarója. Nos jelentem, nem sok van hátra. Barvo fonalakból készül és cikk-cakk mintával ( van ennek egy szakneve, majd kikeresem)
Itt egy részlete:
Mindeközben kitaláltam, hogy KirályLány is kap egy ilyet, de ő a születése napjától az első szülinapjáig készültet. Nem kis hajrá volt 6 hét alatt munka mellet  megcsinálni ezt:


Bevallom ezzel a projekttel az idei év takarójával teljes csúszásba kerültem. És ekkor beindult a buli. Elkészítettem életem első kendőjét a Gombolyag magazinból egy Trish kendőt :
Ezután a mandalák és újabb kendők  készültek:





Majd szerelembe estem az Álomfonalakkal és készültek a kendők sorban.



Közben átéltem az alkotás  magasztos örömét és bizony megjártam a mélységet is...  Ez a pont fájdalmas azóta is, bár igyekszem elengedni és a hitemet  erősíteni.
És! Mivel a határaim feszegetése horgolás terén ezekkel a kendőkkel jelenleg kimerült kellett egy új határt keresnem. Nekem ez a kötés.... Évekkel ezelőtt ( 30 éve) szépen kötöttem. Mára néha azt se tudom, hogy kezdjek bele.  Ennek ellenére 2 küzdelmes hónap alatt kész lett első kötött kendőm :

Majd a második:
És tegnap az első olyan amit nem csoporttal kötöttem hanem egyedül :
És persze volt egy sapka szezon is :
 És megannyi  más:)

Összegezve, kézimunka terén ez egy igen jó év volt.  Rengeteg fonal, rengeteg szín és mind olyan határtalan  lelkesedés. Pár éve nem gondoltam, hogy egy egy darab készítése mekkora lelkisegítség, milyen önkéntelen terápia. Igazi színterápia :)




1 megjegyzés:

  1. Igazán termékeny év volt :) ügyes vagy! Jó így egyben látni, puszi Kata

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál nekem :)