2017. június 27., kedd

A kék árnyalatai

Egy újabb óriás kendővel gazdagítottam a repertoárt :)



A kék különböző átmenetei jelennek meg rajta, számomra igen kedves ez a kendő is :)

A fonal Németországból érkezett , ez az : http://www.wolle1000.de/shopneu/index.php?route=product/product&path=238_266&product_id=2307
A minta a ravelryről van :Erigeneia by Silke Terhorst 

Én egy picit módosítottam az alja nem jött volna ki így az lemaradt :)
A fonalam 1000 méter és 3-as Tulip tűt használtam .
A kendő mérete: 218x 102 cm

Kezdés:

Alakul:


Nem tudtam másképp blokkolni csak így :

Itt pedig már csak száradt :

Természetesen ez a csoda sem jöhetett volna létre drága barátnőm Bereczki Bernadett segítsége nélkül. Sőt a hazajuttatásban kedves munkatársam Benke Erika is segített :)  Köszönöm Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)