2017. június 21., szerda

Átalakulás

Azt hiszem ennél jobb címet nem adhatnék a posztnak, mert itt bizony, teljes átalakulás történt :)

Az eredmény :


És aminek eredetileg indult :


És akkor a részletek :)

Nem olyan rég megtudtam, hogy az én színem a rózsaszíneszöld  ( szívcsakra). Ezzel nincs is gond, mert szeretem mind a kettőt, a kettőt ötvözve is.
Erre találtam itthon egy előző rendelésből egy hosszaszínátmenetes fonalat, 750 métert pont ezekkel a színekkel, a végén egy pasztell lilával. A fonal ITT  található és beszerezhető :)


És ha már ez az a színkombináció amit sűrűn hordanom kéne, jöhet ez a régebben megtalált minta. Elő is kaptam a Tulip 3-as tűmet és beleböktem. Nos... az első sort  - a szemek felszedését- túlzás nélkül kb 4x kezdtem újra és újra. Aztán meglett a bűvös 150 szemes kezdés ( nem vagyok kicsi) .

Mivel a minta minta egységenként van fotózva, nagyon jól lehetett haladni. Én kimondottan szeretem a mintaegységes munkákat mert azok nekem haladósabbak. ;)
Így is volt, nagyon jól haladt :) szinte pikk-pakk és kész lett.
Aztán jött a kérdés, jó-jó kész, de ugye a vállát  rá kéne valahogy dolgozni. Már épp azon gondolkodtam, hogy is kivitelezzem, mikor csupán viccből felpróbáltam mint szoknyát :)


És bevallom nekem bejött :)  Jött utána az újabb kérdés hogy legyen dereka?  De megoldódott az is :)


A zöld-lila rész letta  dereka, sima pálcákkal, köztük egy olyan egyráhajtásos pálcasor ahova szalag fűzhető.
Végül nem kevés küzdelemmel a varrógéppel, kézzel rávarrtam a fehér szoknyámra. Ezzel teljesen hordhatóvá vált és nekem nagyon, de nagyon tetszik :)



A mintarészletek pedig :




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)