2017. június 12., hétfő

Vanilia

Nem, nem fagyi, bár az is lehetne. De ez most egy újabb horgolt nyári felső gyönyörű, finom vanília színben.

Fibranatura Cotton true Sport fonalból készült. A fonalat a Gombolydában vettem :)

3-as tűvel készült, kifejezett rajzos minta nincs inkább csak egy kép.

Egy álom volt ezzel a fonallal dolgozni, tuti fogok még ezzel kapcsolatot tartani. :)




Az eredeti  minta pedig ez volt:

Én 150 szemmel kezdtem, egyráhajtásos pálcákkal dolgoztam. Az ujja a 15. sor után lett kialakítva. A hónaljához 12-12 szemet szedtem fel és onnan kezdtem el a mintát újra. Sok bontás után jött létre ez a megoldás, de szerintem nagyon szépen sikerült megcsinálni. a mintaegységek közötti egy ráhajtásos pálca nálam Relief pálca lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)